Post by gambphylnourupti on Mar 1, 2022 2:13:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ SuperStar THE BOYZ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SuperStar THE BOYZ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset penge ▞▞▞
▞▞▞ SuperStar THE BOYZ 2022 version ▞▞▞
Aldrig kede dig, for Boyz-sangene er bedst ୧(^ 〰 ^)୨
Rush Royale: Tower Defense TD استراتژی blj
kan ikke åbne appen på grund af fejlproblemer. ret venligst dette.
Jeg kan virkelig godt lide det
Når jeg er midt i at spille en sang, halter det, at jeg efter få sekunder fejlede spillet.
det her er så godt!!
Jeg elsker denne slags spil, så 5 stjerner fra mig, the boyz er mit ultimative idol, så ja.
Jeg har allerede installeret det, men da jeg åbnede appen, viser det, at spillet vil være tilgængeligt den 15. december kl. 12.00, og klokken er allerede over 12. Tjek det venligst igen
hace dos días q vengo sin poder jugar porfa arreglen el juego pq mi estabilidad følelsesmæssig depende de esto gracias
reparere din app??? spillet er ikke indlæst mere end 99% siden sidste uge
Det er to dage siden, at spillet pludselig blev tomt og derefter afvery *friendly* persontes af sig selv, mens jeg spillede. Og nu kan jeg ikke engang komme ind i spillet. Indlæsningsskærmen indlæses, men når den er halvvejs stopper belastningen, og der er en notifikation, der beder mig om at prøve igen. Hvordan kan jeg rette dette? Min forbindelse er hurtig som normalt
som en theb er jeg så begejstret for at spille dette spil. indtil videre har jeg virkelig nydt det. men der er et problem, jeg vil tilmelde mig/oprette en ny dalcom-konto, efter at have skrevet mit id, adgangskode og e-mail ned, vil den bede om en bekræftelse. så jeg går til min e-mail-app, og da jeg kom tilbage til det spil, bliver skærmen helt sort. hvordan skal jeg fuldføre min verifikation? Ret venligst denne fejl så hurtigt som muligt. tak skal du have.
Jeg kan ikke åbne appen og idk hvorfor, jeg tænkte, om min enhed var problemet, men det var det ikke. Reparer venligst dette 🙏
Jeg er vild med SuperStar-spil, og da jeg fandt ud af TBZ, vi får et, var jeg superglad, downloadede straks og har det sjovt. De har alle mine yndlingssange (som alle er tbh), og jeg har det bare så sjovt. TBZ er en af mine ULT'er, og jeg hygger mig med dette spil
Elsker spillet, men efter den seneste opdatering virker spillet ikke.Jeg bliver ved med at få beskeden "Genstart programmet", selv efter at have genstartet det. Jeg har endda prøvet at geninstallere spillet, og det virker stadig ikke
LØS VENLIGST APPEN.
Det samme med SM, den opdaterede nu, den indlæses ikke.
jeg elsker dette spil så megethhh
interessante spil, og du har en oplevelse at kæmpe og kæmpe
Jeg elsker dette spil
Elsker dette spil, men skal altid opdateres ..huhuhu
Elsker dette spil så meget!
Jeg er forresten, det er godt at spille det, og vi vil gerne have glans
I fremtiden for boyz best
godt. jeg håber jeg bliver nr.1
Omg jeg elsker dette spil!! Dette bliver mit yndlingsspil >3
Det er rigtig godt, men det tager for meget tid
SuperStar THE BOYZ Musiqa fpoe
Jeg kan ikke logge ind, skærmen forbliver på 99 % hver gang, og nogle designs eller billeder er af lav kvalitet. Men det vigtigste problem er, at jeg har prøvet at spille spillet siden lanceringen, men det har en masse problemer, der varer næsten en hel dag eller to.
Gjorde mit liv bedre
den indlæser altid og stopper, hvornår er 99 som jeg har prøvet hele dagen og stadig ikke virket, så jeg geninstallerer denne ting, ret venligst din app
SuperStar THE BOYZ მუსიკა ggpt
Updqte (2/6/22) Når du åbner appen, vil den bare blive ved med at indlæse 99% og vil ikke komme til lobbyen. Skal afinstallere og derefter installere hver gang for at kunne spille og få dagligt fremmøde. Så indlæg på twitter, det er ikke kun mig med nævnte problem, men også mange andre spillere. Venligst ret det.
Sååå spændende. Kan ikke vente på mere sang
Elsker spillet!!!!
Siden sidste opdatering har jeg siddet fast ved 99%-indlæsningsskærmen og har slet ikke været i stand til at tjekke fremmøde. Dette skal rettes hurtigst muligt. Fra andre anmeldelser er dette ikke et isoleret problem med kun min enhed.
så langt så godt, at jeg endelig kan spille mine yndlingsgruppesange, og jeg nød det meget.
Efter den nye opdatering var jeg nødt til at afinstallere dette spil 5 gange, men jeg var stadig fast på 99%, jeg nyder virkelig dette spil, så jeg håber, Dalcomsoft, I kan ordne det.
spillet er okay, men det er SUCK, når hver opdatering, vi ikke engang kan logge på, skal vi opdatere, men det kan det ikke, jeg skal afinstallere og installere tilbage hver uge
Stan the boyz✌😗
dette spil er underholdende, lærerigt og har ændret mit liv for altid. Jeg er i stand til at have det bedre med mig selv, vel vidende at jeg sandsynligvis er bedre end mindst 4 af boyz-medlemmerne. Sangene i dette spil er i topklasse, og kortene og billederne er bare... kokkekys. Jeg har aldrig ønsket at kysse et spil mere i mit liv. tak for dette spil.
KENAPA LU NYURUH GENSTART MULU SIH??? GUE TUH MAU MAIN!!!!!
SuperStar THE BOYZ מוזיקה gug
DET ER BOYZEN, SÅ JEG GIVER 5 STJERNER. SPILLENE ER SÅ GLÆDEDE, MEN GØR DET VENLIGST SVÆRT IKKE SÆRLIGT SVÆRT I DRENG OG UDEN KONTROL HAHAHAHHA
Lækker musiklyd, flot grafik og ingen fejl indtil videre så godt 👍👍